kanenas ellinas me hamachi gia online paixini!?

vpapas1

Member
Joined
Jun 11, 2009
Messages
18
Reaction score
0
Points
0
server 5.108.219.176
id vagkoulas
pass poutsaras
12.0.4 version

gia 2 vradya tin evdomada
akouw protash gia league!
epeidh eimai prwtarhs voithiste ligo me to save game kai tis rythmiseis mesa sto manager oxi sto hamachi!
 
Last edited:
file krima pou exeis tin 12.0.4 version. alliws emeis exoume tin arxiki default ekdosi 12.02 me hamachi.xwris idietero provlima wras k imeras
 
nai milisa me ena paidi apo aftoto hamachi alla den katafera na to allaxw se 12.0.2. krima!
mou to kanei update katefteian mesw steam! an xeries pws na to kanw 12.0.2 pes mou!
 
nai milisa me ena paidi apo aftoto hamachi alla den katafera na to allaxw se 12.0.2. krima!
mou to kanei update katefteian mesw steam! an xeries pws na to kanw 12.0.2 pes mou!
mporei na eimoun to idio paidi...;-)legame na to katevazeis apo torrent k na kaneis unistall to steam.allo tropo den kserw pros to parwn
 
Kalispera file...exw kai gw tin version 12.0.04,kai endiaferomai gia network game...2 fores tin ebdomada einai mia xara kai gia mena...ti wres akribws se boleuoun?Gia prwtathlima den exw problima...
 
to kako einai pws autoi pou exoun steam exoun kanei automata anavathmisi kai xwris na to kseroun se 12.04.enw emeis pou eimaste apo hamachi exoume tin prwti12.02 kai einai paneukolo na to kanoume 12.03.omws 12.04 den exei vgei xwris steam.opote ekei kollaei olo to thema
 
@kardis sorry file epesa nekros xthes! kata tis 3 shmera to mehmeri thes na milisoume ligo hamachi gia na ta vroume ola alliws steile mou protash sou kai sou stelnw edw!
 
Kalimera file vpapas1!Epeidi den exw kai polles gnwseis apo network game(kai hamachi),yparxei periptwsi na mporesoume na sunnenoithoume mesa apo auto to forum?Eimai mesa gia opiodipote prwtathlima proteineis,me mia protimisi sta megala(premier,primera,campionato,galliko kai fysika super league)!alla an exeis kai kapoia alli protasi,eimai mesa!oson afora tis wres,ta prwina douleuw,kai epeidi sikwnomai polu prwi,tha me boleuan wres,peripou apo 6 to apogeyma,mexri kai tis 11 to brady(gia 2 wres,3 wres,i oso telospantwn boleuei kai esena)..gia 2 fores tin ebdomada opws aneferes kai pio panw eimai apolyta symfwnos!
 
Top