Download 442 Diamond - Beta

Krovsky

Moderator
Staff member
Joined
Aug 5, 2011
Messages
1,240
Reaction score
475
Points
83
Here goes my first season results, i used the same tactic i was using from FM23 that i tweaked a bit. This tactic is a tweak from one of @DeliciousStory tactics.
The corner routines are still a big deal on beta, the new set pieces coach helps on seting automaticly the takers and some moove rotines in the set pieces.
 

Attachments

  • 1-Tactic.jpg
    1-Tactic.jpg
    81.2 KB · Views: 2,017
  • 2-Possession.jpg
    2-Possession.jpg
    96.2 KB · Views: 1,975
  • 3-Transition.jpg
    3-Transition.jpg
    95.9 KB · Views: 957
  • 4-Out of Possession.jpg
    4-Out of Possession.jpg
    84.1 KB · Views: 1,391
  • 5-Standings.jpg
    5-Standings.jpg
    89.5 KB · Views: 1,492
  • 7-Players - Season Overview.jpg
    7-Players - Season Overview.jpg
    176.7 KB · Views: 1,373
  • Data Hub.JPG
    Data Hub.JPG
    111.9 KB · Views: 1,016
  • Di Maria.JPG
    Di Maria.JPG
    176.2 KB · Views: 992
  • Trophees.JPG
    Trophees.JPG
    91.9 KB · Views: 1,103
  • 9-Team Stats.jpg
    9-Team Stats.jpg
    182.9 KB · Views: 1,258
Last edited:
Hello. Tried with Benfica also, and this are my results until Christmas.
 

Attachments

  • Captura de ecrã 2023-10-25 164832.png
    Captura de ecrã 2023-10-25 164832.png
    291.9 KB · Views: 789
  • Captura de ecrã 2023-10-25 164813.png
    Captura de ecrã 2023-10-25 164813.png
    304.6 KB · Views: 795
  • Captura de ecrã 2023-10-25 164853.png
    Captura de ecrã 2023-10-25 164853.png
    341.5 KB · Views: 709
  • Captura de ecrã 2023-10-25 173309.png
    Captura de ecrã 2023-10-25 173309.png
    183.2 KB · Views: 704
  • Captura de ecrã 2023-10-25 173926.png
    Captura de ecrã 2023-10-25 173926.png
    312.9 KB · Views: 601
End of the season. Won everything in Portugal. Wins over City and PSG and lost UCL final against Real Madrid 1-0. Had more chances, more possesion. They shoot 2 times and score once. Later this day i will post some pictures of the team and results. Excellent work. Gonna try to win everything this second season but i need some good WM. Can you recommend some? Thanks in advance
 
End of the season. Won everything in Portugal. Wins over City and PSG and lost UCL final against Real Madrid 1-0. Had more chances, more possesion. They shoot 2 times and score once. Later this day i will post some pictures of the team and results. Excellent work. Gonna try to win everything this second season but i need some good WM. Can you recommend some? Thanks in advance
Nice results. For WM i usually adapt AMC, they tend do a good job, Köckçü on the right and Neves on the left usually are pretty good. On FM24 Neres as left WM also does a pretty good job.
 
Thanks for the reply. I think i’m gonna lose Kockcu this summer. But i will try Neves and Aursness. Aursness did a good job on the left. Neres i sold. What do you think on Scheldrup as AM? I’ve got Kruspzpy and he was awesome. Got also another wonderful kid for that position. So i probably use Scheldrup as Striker ou WM
 

Attachments

  • Captura de ecrã 2023-10-27 211824.png
    Captura de ecrã 2023-10-27 211824.png
    358.8 KB · Views: 501
  • Captura de ecrã 2023-10-27 211916.png
    Captura de ecrã 2023-10-27 211916.png
    549.5 KB · Views: 426
Thanks for the reply. I think i’m gonna lose Kockcu this summer. But i will try Neves and Aursness. Aursness did a good job on the left. Neres i sold. What do you think on Scheldrup as AM? I’ve got Kruspzpy and he was awesome. Got also another wonderful kid for that position. So i probably use Scheldrup as Striker ou WM
Im very disapointed with Scheldrup, i tryed him as left WM and SC but he always performed bad, never tryed him as AMC, because first i had Di Maria and Rafa, and on seaon 2 i bought Yazici that performed very well, and Hugo Felix was my bench to make him developp, and on january of season 2 i got Messi.
 
I will try him on the left. He play a couple of games and did good, scoring and assisting. I got Kroupi from Lorient for AMC to be as backup of Krupszy. Hugo Felix left the team so as Di Maria and Rafa. Got Nelson Weiper and is playing with Marcos Leonardo making a very good offense. I tried putting Neves as a WM in the right and Kockçu in the left and Neves is playing very well the other not so much. Made 5 or 6 pre season games and so far lost 1 to PSG 2-1away. Lets see on the Portuguese SuperCup if they play well.
 
Olá malta amiga, sou do SCP e vou para a 2ª. temporada agora estou a realizar a pré-época uma pergunta aos 2 usam intruções ao opositor nessa táctica? Tb comprei o Marcos Leonardo e o Saldanha ao Partizan para se juntarem à vez ao Viktor Gyökeres.
Obrigado.
 
Olá malta amiga, sou do SCP e vou para a 2ª. temporada agora estou a realizar a pré-época uma pergunta aos 2 usam intruções ao opositor nessa táctica? Tb comprei o Marcos Leonardo e o Saldanha ao Partizan para se juntarem à vez ao Viktor Gyökeres.
Obrigado.
Não uso, só pontualmente durante o jogo. Normalmente só altero a mentalidade para positivo ou cauteloso nos jogos fora.
 
Acho que cauteloso só valerá a pena nos jogos díficeis fora eventualmente, pq o equilibrado para começar qq jogo é sp a melhor forma e tenho ganho sp quer na liga e até ao AC Milan fora 1-3 na Champions Krovsky eehehe
 
Acho que cauteloso só valerá a pena nos jogos díficeis fora eventualmente, pq o equilibrado para começar qq jogo é sp a melhor forma e tenho ganho sp quer na liga e até ao AC Milan fora 1-3 na Champions Krovsky eehehe
Já que falam ambos portugues aproveito para falar tambem 🤣 só usei instruçoes individuais nos jogos contra PSG e City e Real Madrid na Champions. Por acaso resultou especialmente contra o PSG. Relativamente à mentalidade jogo sempre equilibrado. Nunca mudei, nem mesmo quando algum dos meus jogadores era expulso.
Bons saves malta
 
Estou a curtir mt este desenho em Diamante. :) Começo a golear no Campeonato ao fim de poucos jogos e empatei com o Bayern AWAY ahaahah 1-1 e estive a ganhar eles dominaram claro o jogo todo mas saquei o empate 1 pontinho eheeh Utilizei Cauteloso nesse jogo e resultou bem. Acho que não valerá a pena usar OI pq não marcariamos tantos golos com Instruções específicas aos adversários. Até agora esta táctica é a melhor mt equilibrada e mt consistente nesta versão BETA. :) Os médios alas é que temos mais dificuldade em adaptar o Nuno Santos é o msis natural a M ALA Esq, é Fera e o Trincão estou a adaptar bem como o Fataw à espreita eeheh Na direita comprei o Omar Campos, comprei um sueco puto maravilha ao Copenhaga chamado Roony Bardghji e tenho para 3ª opção o Afonso Moreira.
 
O problema desta tática é mesmo isso, encontrar medios alas bons. O Nuno Santos nesta tática deve ser mesmo top. Ele é rapido e defende bem. Tens sempre o Singo do Monaco e o Soppy da Atalanta que sao alas de origem mas podem jogar um pouco mais ha frente. Esse sueco tentei mas ele nao quis vir. Vendi o Aurness ao Newcastle por 60 ou 70M se calhar vou ver se ele quer vir. Fui buscar tambem um Medio defensivo chamado Moscardo. Tambem é estrela no jogo para rodar com o Florentino. Tens para Medio Ofensivo o argentino que faço referencia nuns posts acima e agora comprei o Kroupi que nas avaliaçoes do FM Scout tem 90 ou 91. Para avançado tens o Rodrigo Ribeiro e o Gabriel Silva que ja sao do Sporting e sao máquinas.
 
Este sueco consegues na 2 epoca apenas e foi barato. Sim eu vendi alguns jogadores excedentários para comprar alguns putos maravilha que são mais acessíveis apesar de precisares de experiência tb adquiri alguns para Numero 10 o Fidalgo por exemplo para cobrir o Pote. O Kroupi creio que não está no meu Save.
 
Top