Transfer Update for Season 2019-2020 FM 2016

Muchas gracias por compartirlo. Tienen pensado hacer una actualización de la superliga argentina?

Thank you so much for sharing it. Do you plan to make an update of the Argentine super league?
I will looking to cover that
Usually people play with europe clubs and focus is on europe clubs
 
I will looking to cover that
Usually people play with europe clubs and focus is on europe clubs

Bueno muchas gracias, no hay problema(y)(y). Es cierto lo que decís, pero en Sudamérica también jugamos con los clubes de acá .
 
this update is not working with macbook air? it says ''there is no windows program configured to open this type of file''
 
[QUOTE = "mexicogs, publicación: 2476529, miembro: 545212"]
esta actualización no funciona con macbook air? dice "no hay ningún programa de Windows configurado para abrir este tipo de archivo"
[/CITAR]
la verdad no se si funciona xd
 
Não terá mais atualizações?
If people want update I will work, I am not sure how many people want to play more FM 16. I must wait for transfer period to see transfers

Se as pessoas querem atualização, eu trabalharei, não tenho certeza de quantas pessoas querem jogar mais FM 16. Devo esperar o período de transferência para ver as transferências e liberar a atualização
 
If people want update I will work, I am not sure how many people want to play more FM 16. I must wait for transfer period to see transfers

Se as pessoas querem atualização, eu trabalharei, não tenho certeza de quantas pessoas querem jogar mais FM 16. Devo esperar o período de transferência para ver as transferências e liberar a atualização
Se eu tivesse o editor eu ajudaria
 
Atualizou o Brasil também? Compartilha aqui
Yes brazilian league is update,but we don't release update,because need to update more and we wait for transfer market


Sim, a liga brasileira foi atualizada.
Mas não vamos jogar fora até atualizarmos ainda.
E esperamos por transferências
 
Yes brazilian league is update,but we don't release update,because need to update more and we wait for transfer market


Sim, a liga brasileira foi atualizada.
Mas não vamos jogar fora até atualizarmos ainda.
E esperamos por transferências

Atualizou o Brasil também? Compartilha aqui


Nice job, guys. In Brazil, the last FM sell on Steam was 2016. So, if you does the news tranfers, we be appreciate so much!
 
Top