Tactic Fanta 4-1-4-1 Lies down and Cries 13.3.3

fantastic defensive tactic level and best of amen, I and tactics illegal.;)
 
Do you have player's filter list for this one mate,in english thanks
 
i am managing dortnund and i dont know if this tactic fits in my team.i have gotze who plays amc...can you think something for me?thanks!
 
Any chance to make this compatible to Football Manager Classic?
 
Fanteceleandre, this tactic may be even better than Amen. I feel it's more solid defensively, probably because of the full backs. I will post some results later.

Have you developed any tactic to use with the top teams, aiming at scoring the most goals possible, even if the defense suffers a little?

And congratulations, your tactics are fantastic.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fanteceleandre, essa tática parece ser ainda melhor que a Amen. Tenho a impressão de que ele é mais sólida defensivamente, provavelmente por causa dos laterais. Depois posto aqui alguns resultados.

Você tem alguma tática realmente ofensiva, feita para ser usada com os times grandes, com o objetivo de marcar o máximo de gols possível, mesmo que a defesa não seja tão sólida? No FM12 eu estava acostumado a marcar em torno de 150 gols em campeonatos de 38 jogos com os times grandes da Europa, nesta versão até agora não encontrei nenhuma tática que consiga sequer chegar perto disso.

No mais, parabéns, as tuas táticas são fantásticas.
 
Fanteceleandre, this tactic may be even better than Amen. I feel it's more solid defensively, probably because of the full backs. I will post some results later.

Have you developed any tactic to use with the top teams, aiming at scoring the most goals possible, even if the defense suffers a little?

And congratulations, your tactics are fantastic.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fanteceleandre, essa tática parece ser ainda melhor que a Amen. Tenho a impressão de que ele é mais sólida defensivamente, provavelmente por causa dos laterais. Depois posto aqui alguns resultados.

Você tem alguma tática realmente ofensiva, feita para ser usada com os times grandes, com o objetivo de marcar o máximo de gols possível, mesmo que a defesa não seja tão sólida? No FM12 eu estava acostumado a marcar em torno de 150 gols em campeonatos de 38 jogos com os times grandes da Europa, nesta versão até agora não encontrei nenhuma tática que consiga sequer chegar perto disso.

No mais, parabéns, as tuas táticas são fantásticas.

First of all, Thanks for the compliment ..


on the tactic to make more goals, etc. .. I have not tried .. but I'll try one of these days, but I usually do not like to play with big teams ..
do not feel like I see

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tatica muito ofensiva com times fortes eu nunca tentei, nao gosto de jogar com times fortes..
nao vejo nenhuma graça e voce nunca vai saber se a tatica é tao boa fazendo ela com um time forte...
mas eu vou tentar qualquer dia, e tatica como no FM12 é impossivel achar hj em dia... muito dificil ganhar tantos jogos de goleadas assim no FM13...

obrigado mais uma vez!
 
just curious, what teamtalk do you use?

Before
House - the favorite - aggressive
Away - Assertive / can win
Home against big - Assertive / can win

Half time
winning 2x0 or less - aggressive
winning 3-0 or more - quiet / continue
 
Top