K
krstlks
Guest
(GS, BJK, FB, TS ve Başakşehir Hariç) Ana Taktik Target Man'ı kullandım. İlk yarı gol atamadığım maçlarda ancelotiye geçtim. GS, BJK, FB, TS ve Başakşehir maçlarında ise hem ev hem deplasman maçlarında 3-6-1 Babemocniyi kullandım.Kanka hangisini en çok kullandın bahsedermisin?